Politică Business Actualitate Evenimente Sport Administraţie Interviu  
Interviu Anca Ţăndărescu, patroana de la Andre’s:
„În domeniul hotelier, calitatea face diferenţa”
0 Publicat la 28 august 2012, ora 00:13, 6281 / 2694 afişări +Daniel Ciochiu
Nota medie 6.3/10 din 2410 voturi
   
De-a lungul timpului am mai avut diverse spaţii închiriate, care erau restaurante şi cu siguranţă şi asta a avut o contribuţie. Dar cred că ceea ce m-a inspirat cel mai mult a fost tatăl meu, care, fiind ghid la OJT (Oficiul Judeţean de Turism) în anii comunismului, de multe ori mă lua cu el, cultivându-mi, încă de atunci, dorinţa de a afla cât mai multe lucruri despre acest domeniu.

Când aţi început afacerile în domeniul hotelier şi de ce aţi ales acest domeniu?
Ideea mi-a venit în urmă cu cinci ani, când aveam o clădire proprietate personală, care se preta pentru activitatea hotelieră.
De-a lungul timpului am mai avut diverse spaţii închiriate, care erau restaurante şi cu siguranţă şi asta a avut o contribuţie. Dar cred că ceea ce m-a inspirat cel mai mult a fost tatăl meu, care, fiind ghid la OJT (Oficiul Judeţean de Turism) în anii comunismului, de multe ori mă lua cu el, cultivându-mi, încă de atunci, dorinţa de a afla cât mai multe lucruri despre acest domeniu.

La ce nivel se află piaţa hotelieră acum în Craiova?
În urmă cu cinci ani, nu erau foarte multe hoteluri în Craiova, şi atunci chiar era un business cu perspective promiţătoare. Deşi în acest moment sunt mai multe hoteluri, eu cred că prin calitatea serviciilor oferite, se va face întotdeauna diferenţa. Am observat că în ultima vreme, clienţii au devenit din ce în ce mai exigenţi şi mai selectivi, motiv pentru care cred că cei care se vor adapta la exigenţele acestora vor continua să aibă succes.

Cu ce se deosebeşte Hotel Andre’s de restul hotelurilor?
În primul rând, fiind un hotel mic şi cochet, cu 18 camere, şi un apartament de lux de 100 mp, permite o atentă supraveghere a personalului şi serviciilor oferite de acesta, precum şi o mare atenţie la detalii, astfel încât clienţii noştri să fie întotdeauna mulţumiţi. Accentul se pune pe curăţenie, pe ospitalitate, pe calitatea serviciilor şi produselor oferite de bucătărie. Hotelul a fost renovat anul acesta, în luna ianuarie, fiecare cameră dotată cu leduri, candelabre şi tot ce este necesar pentru un grad de confort cât mai ridicat al clientului. Pentru o impecabilă desfăşurare a activităţii, personal cred că este necesară implicarea directă a managerului, care printr-o bună organizare poate ridica mult standardele unei astfel de activităţi.

Ce ne puteţi spune despre bucătăria Hotel Andre’s?
Primul aspect pe care aş dori să-l menţionez aici este că toate alimentele sunt foarte proaspete şi selectate cu atenţie, iar bucătarii noştri pregătesc o gamă variată de preparate culinare din meniul internaţional. În restaurantul hotelului, care are o capacitate de 120 de locuri, se organizează în fiecare week-end diverse evenimente: nunţi, botezuri, zile aniversare, majorate, banchete.


Dacă aţi putea să vă întoarceţi în timp, aţi face aceeaşi alegere de a investi în această industrie?
Cred că da. Visul meu a fost să pot participa la emisiunea Travel and Living, care e axată tot pe turism şi gastronomie, iar prin această activitate simt că într-o oarecare măsură îmi îndeplinesc visul.


Aţi reuşit să vă fidelizaţi clienţii în cei cinci ani de activitate şi cum?
Pot să spun cu bucurie că am reuşit să-mi fidelizez clienţii pe parcursul acestei perioade, oferindu-le diferite servicii, prin care să fim cât mai aproape de sufletul lor: la organizarea evenimentelor, tortul este din partea casei, cafeaua la discreţie, aranjamentul sălii este gratuit, covor roşu la intrare, o cameră la dispoziţie pe parcursul evenimentului. Politica de fidelizare a clienţilor merge chiar mai departe, tarifele pentru cazare variind în funcţie de numărul de nopţi şi de fidelitatea clientului faţă de noi.

Ce proiect de dezvoltare aveţi în viitorul apropiat?
Doresc să amenajez terasa hotelului cu multe spaţii verzi şi să fac o suplimentare de locuri pentru restaurant. Poate deveni şi spaţiu închis şi spaţiu deschis, în funcţie de cerinţele clienţilor.
 

 
afiseaza mai multe
Adaugă un comentariu
Doresc să primesc un email când cineva comentează
Cei care doresc să fie informaţi în momentul în care un vizitator publică un comentariu nou, pot bifa căsuţa de sub câmpul e-mail.
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Contact:
Adresă: str. M. Kogalniceanu, nr. 3
Craiova, Dolj
Telefon: 0351 431 881
E-mail: anunturi[at]micapi.ro